בריחת שתן טיפול

בריחת שתן – טיפול יעיל בלי ניתוח

על פי נתונים עדכניים, אחת מכל שלוש נשים סובלת מבעיה של בריחת שתן, הידועה גם בתור דליפת שתן, וזאת בדרגות חומרה שונות. מדובר אם כן בבעיה נפוצה מאוד, אשר שכיחותה מתגברת אחרי גיל שלושים וחמש, ומקורה הן בהתבגרות הגוף והן עקב לידות. לאורך השנים נערכו לא מעט מחקרים על התופעה ואף גובשו טיפולים המסייעים, כשלאחרונה טכנולוגיית הלייזר ללא ניתוח מפגינה את היתרונות המשמעותיים ביותר.

 

פתרון לבעיה מעיקה

נשים רבות ברחבי העולם מבקשות עבור בריחת שתן טיפול יעיל, שיהיה אפקטיבי מצד אחד וגם בטוח ונוח ככל האפשר מהצד השני. כידוע, מדובר בתופעה בלתי נעימה מבחינה אישית וחברתית, המשפיעה באופן מהותי על ההתנהלות ביומיום, על ההרגשה, על הביטחון ועל הדימוי העצמי. הבשורות הטובות הן שקיימים פתרונות שונים לבעיה המעיקה הזו. בראש ובראשונה נוטים הרופאים להמליץ על התערבויות שמרניות, כגון פיזיותרפיה ותרגילים לחיזוק האגן – שבהחלט חשוב לבצע ויכולים להביא לשיפור של 50%. שנית, קיימים ניתוחים מסוגים שונים אשר יש להם אפקטיביות דומה למדי לזו של התרגילים שלעיל, ויש להם חסרונות מסוימים כמו עלויות גבוהות למדי, אשפוז וזמן החלמה ממושך, וכן סיכונים וסיבוכים אפשריים. לעומת זאת, כפי שאמרנו לעיל קיימת גם אפשרות לטפל בבריחת לייזר באמצעות טכנולוגיית הלייזר.

 

הטיפול בלייזר בבריחת שתן

בשנים האחרונות חלה התקדמות משמעותית בשימוש בטכנולוגיית הלייזר לצרכים רפואיים בכלל, ולטיפול בתיקון דליפת שתן בפרט. מדובר בטיפול המסייעים לשיפור תפקוד הרקמות ובנייה מחודשת שלהן, והם מבוצעים כיום בשגרה באירופה ובארה"ב בשיעורים הולכים וגדלים.

מדובר בטיפול בעל מספר יתרונות מהותיים. ראשית, בהשוואה לניתוח ואפילו באופן כללי, הוא אינו מלווה בסיבוכים מיוחדים או בתחלואה. שנית, מכיוון שלא מדובר בניתוח אין צורך לעבור הרדמה ואשפוז, ולמעשה התהליך כולו מסתיים בתוך כחצי שעה. ובאשר ליעילות, מחקרים מעידים כי 9 מכל 10 נשים שטופלו בארה"ב בלייזר לדליפת שתן, דיווח על שיפור מהותי, כלומר שהאפקטיביות הרבה יותר גבוהה מזו של הפיזיותרפיה.

על מנת לבחון את ההתאמה לטיפול של לעבור אבחון ובדיקה על ידי רופא מומחה. לפרטים נוספים על טיפול בדליפת שתן ולקביעת פגישת אבחון והתאמה, פנו אלינו בטלפון 077-230718.

 

 

גלילה לראש העמוד