הסרת קעקועים – שאלות ותשובות

איך מורידים קעקוע? שאלות ותשובות חשובות

זכור כי פגישת הייעוץ חשובה מאוד על מנת לבחון את התאמתך לטיפול, קבלת מיידע על תופעות הלוואי ותוצאות צפויות. מוזמן למלא פרטים בטופס על מנת שנוכל ליצור קשר ולהשלים לך את החסר לקראת תהליך מוצלח של הסרת הקעקוע.

PicoWay הוא מכשיר לייזר מבוסס טכנולוגיית פורצת דרך המפרקת את הקעקוע לחלקיקים זעירים באמצעות פולסים של טריליונית השנייה. אנרגיית הלייזר גורמת לשבירה של הקעקוע לחלקיקי דיו קטנים אשר נספגים בגוף ומסתלקים החוצה בצורה טבעית, כך שמטיפול לטיפול יותר ויותר חלקיקים מתפרקים.

זוהי השיטה האיכותית והמתקדמת ביותר, המאפשרת להסיר את הקעקוע בצורה היעילה והבטוחה ביותר. PicoWay הוא מכשיר הלייזר הבטוח והיעיל הראשון שעושה שימוש בטכנולוגיית פיקו-שנייה עם שלשה אורכי גל ופולסים של פליטות אנרגיה בטריליוניות של שניה ומאפשר הסרה של קעקוע בצורה היעילה ביותר. רוחב פולס הפיקו-שנייה קצר פי מאה מטכנולוגיית הננו-שנייה המשמשת בשיטות המוכרות האחרות להסרת קעקועים.

בעזרת טכנולוגייה פורצת דרך ה PICOWAY מפרק את הקעקוע לחלקיקים זעירים באמצעות פולסים של טריליונית השנייה. אנרגיית הלייזר גורמת לשבירה של הקעקוע (בדומה לשבירה של כוס זכוכית). הקעקוע במסגרת תהליך ההסרה מתפרק לחלקיקי דיו קטנים אשר נספגים בגוף ומסתלקים החוצה בצורה טבעית, כך שמטיפול לטיפול יותר ויותר חלקיקים מתפרקים.

הסרת הקעקוע באמצעות מכשיר ה PICOWAY נסבלת בהחלט. הרוב המוחלט של המטופלים שלנו מעיד על עיקצוצים או דגדוגים בלבד. אנחנו במקביל מציעים למרוח משחת אלחוש מקומית שגורמת לטיפול הסרת הקעקוע לעבור בצורה הנוחה ביותר ללא תחושת אי-נוחות כלל.

ככלל כל קעקוע הוא מקרה לגופו ותלוי בכמה גורמים כגון: גוון הקעקוע, מספר השנים שעברו מאז שקועקע, סוג הדיו וצפיפותו, סוג העור של המטופל והיכולת של הלייזר לפרק את הקעקוע.
על כן, אנחנו ממליצים להגיע לייעוץ מסודר במרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה על מנת להעריך נכונה את כמות הטיפולים הנדרשת. ככלל רוב הקעקועים ניתנים להסרה בכ-8-12 טיפולים. ישנן מקרים ,בעיקר כאשר גוון הקעקוע הוא אחיד שמספר הטיפולים יכול להסתכם גם ב-6 טיפולים ופחות.
בכל מקרה, בהשוואה למכשירי לייזר אחרים כמו ה Q-Switch, אפשר להקטין את כמות הטיפולים בכחצי לפחות ולפעמים אף יותר.

על פי פרוטוקול הטיפולים של ה PICOWAY הסרת הקעקוע ברוב המוחלט של המקרים לא משאירה צלקת 

ככלל טכנולוגיות לייזר הן הדרכים הטובות ביותר להסרת קעקועים. מכשיר ה PICOWAY חדשני וטוב יותר מכל מכשיר להסרת קעקועים שכן הוא מהיר פי-100 מהמכשירים האחרים, עובד עם 3 אורכי גל שונים המייצרים יכולת להסיר את כלל הצבעים בצורה טובה, גם צבעים שבאופן מסורתי עקשנים יותר כמו גוון טורקיז.
ברוב המוחלט של המקרים הקעקוע יעלם לחלוטין או ידהה בצורה כזאת שיהיה קשה להבחין באזור בעור שבו היה הקעקוע.

צבעים כהים כמו שחור, חום, כחול כהה ואדום בד"כ נעלמים בצורה מהירה. גוונים בהירים יותר כמו כתום, כחול בהיר, ירוק יידרשו במספר גדול יותר של טיפולים עד להסרה מלאה. הסיבה לכך היא שצבעים כהים יותר מצליחים לספוג בצורה טובה יותר את האנרגיה האגורה בקרן הלייזר ולכן מתפרקים בצורה מהירה יותר. קעקועים בעלי גוונים זוהרים יהיו קשים בצורה משמעותית להסרה. היתרון המהותי במכשיר ה PICOWAY הוא עובדת היותו מכשיר הבנוי מ-3 אורכי גל שונים. ככלל טכנולוגיות לייזר הן הדרכים הטובות ביותר להסרת צבעים שונים של קעקועים. מכשיר ה PICOWAY חדשני וטוב יותר מכל מכשיר להסרת קעקועים שכן הוא מהיר פי-100 מהמכשירים האחרים, עובד עם 3 אורכי גל שונים המייצרים יכולת להסיר את כלל הצבעים בצורה טובה, גם צבעים שבאופן מסורתי עקשנים יותר כמו גוון טורקיז.

ככלל אפשר להתחיל בטיפול בתוך 4-7 שבועות מיום ביצוע הקעקוע. על המרפאה לוודא כי הקעקוע נקלט היטב בגוף ואין סימני צלקות או דלקת כתוצאה מהקעקוע החדש. בכל מקרה על המרפאה המטפלת לאשר בצורה סופית את תחילת תהליך הסרת הקעקוע.

במהלך הטיפול הקעקוע יראה מעט לבן ויכולה להתפתח במקום נפיחות. התגובה הזאת היא נורמלית ומראה על הצלחה של הטיפול. במהלך ה 24-48 שעות הראשונות לאחר הטיפול יכולה להישאר אדמומיות ונפיחות באזור הקעקוע, תוצאה זאת נחשבת נורמלית ושכיחה. במידה והטיפול מבוצע בקעקוע גדול מאוד וצבעוני הנפיחות באזור הקעקוע עשויה להימשך מספר ימים נוספים עד להחלמת העור וחזרתו למצב בו היה לפני הטיפול. מידי טיפול ולאחר כ-3 שבועות מכל טיפול ניתן יהיה לראות שינוי ודהייה של צבעי הקעקוע.

בשלבים הראשונים של הטיפול נזמן את המטופל מידי 4-6 שבועות לטיפול הסרת הקעקוע מנת למקסם את הטיפול ותגובת הגוף לפירוק הקעקוע. בשלבים מאוחרים יותר בסדרת הטיפולים אנחנו נרווח את תדירות הטיפול ל 6-8 שבועות. ההחלטה תינתן על בסיס תגובת הגוף לתהליך הסרת הקעקוע.

התוצאות של הסרת הקעקוע הנראות לעין החל ממספר ימים לאחר הטיפול הראשון אולם הן שונות בין מטופל למטופל. התוצאות תלויות במספר משתנים, בין היתר:

  • גודל הקעקוע
  • צבע הקעקוע
  • גיל הקעקוע
  • גוון העור של המטופל
  • סוג הדיו שיצר את הקעקוע
  • עומק הקעקוע בשכבות העור

משתני אלו מהווים מדד לתוצאות הסרת הקעקוע בלייזר ומספר הטיפולים הנדרשים.

בהחלט ניתן להסיר חלק מהקעקוע. את זאת יש לתאם בזמן ביצוע הייעוץ להסרה.

אורך הטיפול תלוי בגודל הקעקוע הנדרש להסרה. בממוצע טיפול בקעקוע קטן אורך כ-5 דקות (ללא זמן הנדרש בהמתנה במידה ונדרשת משחת אלחוש), טיפול בקעקוע גדול (לדוגמא קעקוע המשתרע על כל היד או על חצי רגל יכול לקחת גם 30 דקות).

מחירי הסרת הקעוקעים נעים בין מאות שקלים לטיפול לאלפי שקלים לטיפול, תלוי בגודל הקעקוע וצבעיו.
מחיר הממוצע להסרת קעקוע קטן בצבע אחיד יעמוד על כ-300 ש"ח לטיפול וכ- 2,500 ש"ח לסדרת טיפולים.

ברוב המקרים ניתן לקעקע קעקוע חדש על קעקוע ישן לאחר טיפול הסרת קעקוע. אנחנו ממליצים להמתין כ-8 שבועות עד להתבהרות הקעקוע הישן ורק אז לבצע את הקעקוע החדש.

להלן הסיכונים הכרוכים בהסרת קעקוע:

  • הסרה חלקית של הקעקוע
  • צלקת כתוצאה מהסרת הקעקוע
  • חוסר יכולת להשתזף
  • תגובות אלרגיות
  • הבהרה של העור

נציין כי מקרים אלו הם נדירים וברוב במוחלט של המקרים שימוש במכשיר PICOWAY יביא להסרה מוחלטת של הקעקוע או טשטוש עמוק מאוד שלו באופן שקשה יהיה לזהותו בלי תוצאות לווי מיוחדות עם סיום התהליך. תופעות לווי חריגות קיימות כמו בכל טיפול אחר אך הם מאוד לא שכיחות וקורות במקרים חריגים ביותר.

מומלץ לבדוק את הנושאים הבאים:

  • האם למכשיר הלייזר יש אישור FDA ואישור אמ"ר
  • האם הטיפול להסרת הקעקוע בלייזר מתבצע בידי אדם שהוסמך לכך והודרך לפעילות הנדרשת?
  • האם הלייזר משתמש בטכנולוגיית PicoWay או בטכנולוגיית QSWITCH שהיא טכנולוגיה ישנה יותר?
  • האם המטפל במרכז הרפואי זמין לשאלות וטיפול המשך ורמת השירות מספקת?

PICOWAY הוא מכשיר לייזר מבוסס טכנולוגיית ייחודית ופורצת דרך המפרקת את הקעקוע לחלקיקים זעירים באמצעות פולסים של טריליונית השנייה. אנרגיית הלייזר גורמת לשבירה של הקעקוע לחלקיקי דיו קטנים אשר נספגים בגוף ומסתלקים החוצה בצורה טבעית, כך שמטיפול לטיפול יותר ויותר חלקיקים מתפרקים.

PICOWAY היא טכנולוגייה המאפשרת שימוש בשיטה האיכותית והמתקדמת ביותר, אשר המאפשרת להסיר את הקעקוע בצורה היעילה והבטוחה ביותר.

PICOWAY הוא מכשיר הלייזר הבטוח והיעיל הראשון שעושה שימוש בטכנולוגיית פיקו-שנייה עם שלשה אורכי גל ופולסים של פליטות אנרגיה ומאפשר הסרה של קעקוע בצורה היעילה ביותר היות ורוחב פולס הפיקו-שנייה קצר פי מאה מטכנולוגיית הננו-שנייה המשמשת בשיטות המוכרות האחרות להסרת קעקועים.

גלילה לראש העמוד