עיצוב שפתיים ודפנות הנרתיק בטיפול משולב

הדרך הנכונה לשפר את האסתטיקה האינטימית שלך עוברת דרך טיפול אצל גניקולוג מומחה ומנוסה. הדרך לחיים החדשים שלך מתחילה עם טיפול משולב לעיצוב שפתי ודפנות הנרתיק.

נשים רבות בעולם מעידות על כך שהן סובלות מבעיות באזורים האינטימיים שלן, במיוחד אלו הרגישות לצורת הנרתיק שלהן, אלו הסובלות מחוסר נוחות מצורת השפתי איבר המין שלהם. נשים אלו ברובן אינן פונות לטיפול, בעיקר בשל חוסר מודעות לעובדה שניתן לטפל בבעיות אלו בצורה טובה מאוד וכן בשל אי הנוחות לקיים בנושא שיחה אינטימית. חבל. בטיפולי מהיר, למטופלת המתאימה, תוכלי לשפר את איכות החיים שלך בצורה מדהימה. 

מדוע מטופלות בוחרות בטיפול?
  • מעוניינות בעיצוב שפתי הפות – לביאפלסטי (Labiaplasty). 
  • מעוניינות בהצרת הנרתיק ומתיחת דפנות הנרתיק – וגינופלסטי (Vaginoplasty).
  • מעוניינת לשפר את מראה האזורים האינטימיים שלך?
  • ההנאה מיחסי מין נפגמה במהלך השנים בשל חוסר תחושה.

 בשנים האחרונות המודעות לנושא התעוררה יותר והפתיחות לדבר על הנושא ועל שיטות הטיפול עלתה בקרב הנשים. במקביל, חלה התקדמות משמעותית בטכנולוגייה ובחומרי המילוי השונים המיועדים לטיפול בתחום האסתטיקה הואגינלית. הפיתוחים החדשים הקיימים מאפשרים לגניקולוג המומחה לבצע טיפולים מצויינים המאפשרים לפתוח את אי הנוחות ולגרום לך כאשה להרגיש טוב יותר עם עצמה, להחזיר את הביטחות ולעשות פעילות שאולי בעבר חששת לעשות. אם אי פעם חשבת לבצע ניתוח פלסטי לשיפור מראה הנרתיק דעי לך שאת לא לבד ובוודאי אין בזה פסול. 

איך זה עובד?

טיפול אסתטיקה ואגינלית הוא טיפול משולב, המשלב בין שני פעולות האמורות לשפר את מראה הנרתיק ותסייע לך לרגיש נוחות מלאה: טיפול אחד מטפל בשפתי הנרתיק (לביופלסטי), הטיפול השני מטפל בדפנות הנרתיק (ואגינפלסטי).

עיצוב שפתי הנרתיק, או הטיפול לביופלסטי הוא טיפול הנחשב לפרוצדורה ניתוחית אשר תפקידה להקטין את גודל שפתי הנרתיק. עיצוב שפתי הנרתיק עשוי לערב גם הקטנה של כיפת הדגדגן, תיקון של רקמה צלקתית או טיפול בקרע אשר נוצר לאחר לידה.

למרות שהטיפול הלביופלסטי מבוצע לעיתים במקביל לטיפול הוגינפלסטי, חשוב להדגיש כי הפרוצדורות הללו שונות. בעוד הטיפול הלביופלסטי מטפל בעיצוב החלק החיצוני של הנרתיק, הטיפול הואגינלפסטי מטפל בהצרת הנרתיק ומטפל במתיחת דפנות הנרתיק במקרים של רפיון נרתיקי, אשר שכיח מאוד לאחר לידה.

רפיון נרתיקי היא בעיה שכיחה מאוד אצל הרבה נשים. נשים הסובלות מרפיון נרתיקי, חוות במקרים רבים אבדן הנאה מיחסי מין וקושי בהגעה לסיפוק מיני – טיפול משולב משמעותי מאוד עבור נשים אלו ומצליח להביא לתוצאות מצויינות, לשיפור החוויה המינית, להחזרה של הביטחון העצמי ולהרשה אישית הרבה יותר טובה.
הייתרון בבחירה של טיפול משולב , טיפול לביופלסטי וטיפול ואגינפלסטי כרוך בתקופת ההחלמה המשלובת, שגם היא קצרה יחסית. היות והטיפול הוא ברקמות, הן זוכות לזרימת דם בריאה ומחלימות בצורה מהירה ביחס לאזורים אחרים בגופך. 

רוב המטופלות תדווחנה על אי נוחות בימים הראשונים שלאחר הטיפול (עד 4 ימים) והקלה משמעותית לאחר מכן. מטופלות אחרות ישובו לשגרה מלאה בתוך 48 שעות שלאחר הטיפול. 

על מנת להביא את הגוף להחלמה מלאה, ד"ר פאני בר לוי ממליצה להימנע מפעילות גופנית במשך שבועיים עד ארבעה שבועות, וכן להימנע מרחצה באמבטיה או ג'קוזי במשך שלשה עד ארבעה שבועות. כארבעה עד שישה שבועות לאחר הטיפול ניתן לשוב וקיים יחסי מין באופן סדיר ולחוש את השינוי בצורה משמעותית.

את מוזמנת להירשם ולקבל מידע אישי על מגוון הטיפולים האינטימיים שלנו על מנת להביא לשיפור מיידי באיכות החיים שלך. שימי לב לנתונים המדהימים: 94% מהנשים המטופלות מדווחות על שיפור משמעותי לאחר הטיפול. 100% מטופלות מרוצות מהטיפול. על פי נתוני מחקר קליני איכותי ורחב שנעשה על ידי חברת קנדה, יצרנית וספקית טכנולוגיית הלייזר של המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה.

ניתן לבצע את הטיפול במסגרת הסדרים עם חברות ביטוח וקופות חולים.

ביחידה לאסתטיקה אינטימית של מרפאות H.CLINC תוכלי לפגוש בד"ר פאני בר לוי. ד"ר בר לוי מומחית ומובילה את תחום האסתטיקה הואגינלית, לאחר שנים של חקר והשתלמויות בנושא. ד"ר בר לוי מומחית גינקולוגיה ומילדות והריון בסיכון גבוה. ד"ר בר לוי משמשת יועצת בכירה בנושא הריון בסיכון גבוה בקופות החולים השונות וכן חברה באיגודי רפואת נשים בארץ ובחו"ל וחברה בכירה בחברה לאסתטיקה ואגינלית האירופאית.

גלילה לראש העמוד